miercuri, 4 iulie 2012

Masti pentru fata,part. 1


Masca cu ceai verde si vitamina E.. Aveţi nevoie de un pliculeţ de ceai verde, pastile de vitamina E (se găsesc la orice farmacie), un pahar, un sport pentru cuburi de gheaţă şi scobitori. Ştiu, sună ciudat. Şi eu am făcut ochii mari când am auzit. Dar să le luăm pe rând. Luaţi un pahar de 330 ml şi încălziţi-l uşor la cuptorul cu microunde. (eu l-am lăsat 20 secunde) Turnaţi în pahar apă plată (evitaţi să folosiţi pe faţă apă de la robinet) şi apoi adăugaţi plicul de ceai verde. Lăsaţi-l acolo 2-3 minute, luaţi 5 pastile de vitamina E, înţepaţi-le cu un ac şi scurgeti lichidul din ele în pahar. Amestecaţi bine cu o linguriţă. Puneţi soluţia obţinută în suportul pentru cuburi de gheaţă. Puneţi-le la congelator cca 1 oră şi jumătate după care le scoateţi şi înfigeţi în fiecare cub în parte câte o scobitoare şi le puneţi la loc. Ziua următoare vor fi gata de utilizare. Le scoateţi din congelator, scobitorile vă vor ajută să scoateţi cubul de gheaţă mai uşor, luaţi un cub şi după ce aţi curăţat tenul bine înainte, masaţi-vă faţa folosind cubul respectiv. Eu folosesc un cubuleţ la două zile. Ajută la tonifiere, purificare şi menţinerea aspectului catifelat al pielii. Se recomandă folosirea măştii o dată pe zi.
Mască cu ulei de măsline şi miere Foarte eficientă in anotimpul răcoros. E o mască exfoliantă care ajută pielea să suporte mai uşor frigul. Oferă tenului un aspect revigorant, previne apariţia coşurilor şi a punctelor negre. Aveţi nevoie de ulei de măsline extravirgin, miere organică şi zahăr. Procuraţi un recipient din plastic (eu folosesc un tub gol Centrum). Adăugaţi în el 3 linguriţe de ulei de măsline extravirgin, 3 linguriţe de miere organică şi o linguriţă de zahăr. Amestecaţi bine până când ingredientele vor forma o pastă. Aplicaţi masca o data pe zi.  După 10 minute clătiţi faţa din abundenţă cu apă caldă. Atenţie! Nu păstraţi recipientul din plastic în frigider astfel masca se va întări şi nu o veţi mai putea întinde uniform pe faţă.  
                                                                                              Cu drag,
                                                                                                           Evelinne.

Un comentariu: