miercuri, 4 iulie 2012

Dragostea pentru noi,fetele No boyfriend No problem

Scumpelor,  credeti ca iubirea este bazata doar pe anumite interese la care nu te gandesti? Ei  bine, majoritatea  fetelor sunt naive, iar baietii  se folosesc de acest lucru, in cele mai multe  cazuri. Dar sa nu ne gandim la asta, ei bine, mai exista cupluri  cu o  relatie  care se bazeaza pe  dragoste, respect si incredere intre cei doi parteneri. Dar uneori chiar nu se intampla asa. Iti faci sperante desarte, crezi ca el va veni si iti va spune" Vreau sa te cunosc cu adevarat" Ei bine, eu am patit-o pe propia mea "piele" cum ar veni...  L-am vazut la  placut, iar el nu a raspuns de a ma cunoaste... Pur si simplu spunea" lasa-ma in pace" Pana la urma   am suferit o zi, doua, dar toate astea au fost degeaba...  Poate ca uneori iti dai seama ca baieti " buni " au caractere care sunt cu totul si cu totul .. altfel decat te astepti .
                                                   Deci mai bine sa Spunem :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu