miercuri, 4 iulie 2012

Spidery Lashes

Dragele mele,
Astazi,in prima mea postare pe acest blog doresc sa impart cu voi cateva impresii despre acest tip de "truc" al machiajului.Este vorba de "spidery lashes" ,adica genele care se aseamana cu membrele paianjenilor.Puteti crea acest efect dupa aplicarea din abundenta a rimelului,dupa ce fiecare strat este uscat complet.Am observat la foarte multe adolescente de varsta mea dar si mai mari(sau mai mici)acest tip de machiaj,care pe mine personal ma inspaimanta.Nu imi place deloc acest efect.Intr-adevar,ofera un efect de marire a ochilor,insa nimic mai mult.Acest tip de aplicare al rimelului din abundenta denota lipsa de ingrijire in opinia multor persoane.S-au intrebat oare aceste persoane care abordeaza acest tip de machiaj ca celebritatile(care detin stil si superioritate fata de ele)de ce ele nu poarta acest tip de machiaj?Poate pentru ca este iritant la vedere si arata groaznic.Mai ales pe parcursul verii,cand machiajul trebuie sa fie cat mai lejer,acest tip de machiaj ar trebui evitat.Tineti minte fetelor,MACHIAJUL NATURAL INTOTDEAUNA VA FI LA MODA!Va multumesc pentru atentie!     [Evii. 

4 comentarii:

  1. Hihi,si eu am prietene care fac asta.Am purtat ntr-o perioada rekunosk dar akum nu ;) Mi`am dat seaama ca. e o porkarie ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumim. :-* Vom mai face asemeneaa postari , nu ezitati sa vizitati celelalte conturi . http://www.facebook.com/StylishGirl.FashionWorld ;https://twitter.com/#!/StylishhGirl :-* . In curand, si un website. don't miss it !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place aceasta postare.Bravo evii.Tineti-o tot asa,Fashion&Style.:]

    RăspundețiȘtergere